Managed services
Home > ICT Diensten > Managed services
Managed Services: ICT op maat tegen een vast tarief
Managed Services betekent dat wij je de zorg voor jouw ICT omgeving geheel uit handen nemen tegen een vast maandelijks tarief per gebruiker. Ons motto hierbij is: Voorkomen is beter dan genezen! Want problemen met een IT omgeving zijn kostbaar en pijnlijk.
De Managed Services van VBVB zijn dan ook ontworpen voor bedrijven die 100% controle willen over hun ICT platform. Met geautomatiseerde processen monitoren wij je systemen en komen wij preventief in actie. De stabiliteit van jouw omgeving is onze zorg!
Nooit meer gedoe met onze ICT. Dat was het doel.
Meten is weten
Bij nieuwe klanten voeren wij altijd eerst een Nulmeting uit. Wij inventariseren dan de behoeften en kijken uitgebreid naar de organisatie, apparatuur, software, applicaties, verbindingen, licenties en supportcontracten. Hierna kunnen wij een uitgebreid rapport in combinatie met een vrijblijvend advies uitbrengen. Dit noemen wij onze Nulmeting en die is dus zeer uitgebreid. Indien je besluit met ons in zee te gaan en we sluiten samen een Managed Services contract af, dan brengen wij geen kosten voor de Nulmeting in rekening.
VBVB Modern workplace: de next generation werkplek
Zijn jullie klaar voor de volgende stap?
De VBVB Modern Workplace is speciaal ontworpen om MKB-bedrijven en nonprofits te voorzien van een perfect functionerende werkplek in de Cloud, die goed beveiligd is en die voorzien is van de laatste technologische snufjes en apps van Microsoft. Samenwerken was nog nooit zo eenvoudig en gebruikersvriendelijk!
Download de brochure
De voordelen van Managed Services
- Proactieve benadering, dus voorkomen in plaats van genezen
- Structurele oplossingen voor veel voorkomende problemen
- Duidelijkheid in kosten van beheer en support
- Kosteloze nulmeting bij een jaarcontract
- Eén uur responstijd bij storingen aan kritische processen
- 20% korting op ons standaard beheertarief
- Zeer snelle doorlooptijden
- Eén contactpersoon voor al jouw ICT zaken
- Harde garanties vastgelegd in een Service Level Agreement